ПРО МЕНЕ

РЕЗЮМЕ
Бекас Андрій Леонідович

Ціль: за вимогою управління освіти Хмельницької міської ради

Дата та місце народження: 14 липня 1974 року, м. Хмельницький

Вік: 42 роки



Сімейний стан: дружина Бекас Вікторія Анатоліївна, 1978 р.н., учитель математики Хмельницького ліцею № 17
                              син Бекас Ярослав Андрійович, 2002 р.н., учень 9 класу Хмельницького ліцею № 17
Адреса: м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 48, кв.36
Телефон домашній:  0382 79 40 85
Телефон мобільний:  097 395 49 94
E-mail: Bekas_Andriy@ukr.net

Освіта:

1995 – 2000 -  Харківський національний університет ім. В.Каразіна, історичний факультет, фах – «Історія», спеціальність – «Історик. Викладач історії та суспільно – політичних дисциплін»

Додаткова освіта:

2010 – курси «Резерв керівних кадрів» при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти

2011 - курси вчителів суспільних дисциплін  при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти
2014  - курси заступників директорів з навчально-виховної роботи (спеціалізація – «Вчителі суспільних дисциплін»)

Досвід роботи:

2009 – по цей час, Хмельницький  ліцею № 17

Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи

Кількість підлеглих: 75

Досягнення: підвищення рівня навчальних досягнень учнів в 2009-2015 роках, збереження лідируючих позицій навчального закладу на рівні міста та області за результатами предметних олімпіад, конкурсу – захисту наукових робіт МАН та за результатами ЗНО на рівні міста та області. 2011 році отримав премію Хмельницької міської ради, занесений на Дошку Пошани «Кращі освітяни міста»(2011 рік).

2002-2009,  Хмельницький ліцей № 17

Посада: вчитель історії та правознавства

Досягнення:  вихованці 16 разів ставали переможцями ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад, 10 учнів були переможцями конкурсу – захисту наукових робіт МАН, в 2005 та 2010 роках ставав переможцем міського та лауреатом обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» в номінації «Історія».

1995–2002, Хмельницький ліцей № 17

Посада: педагог - організатор

Знання мов
 Українська – рідна; російська – вільно; англійська – intermediate;

Навички
 Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail

Особисті якості:

Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність.


Інтереси та захоплення
Історична  література,філософія, домашні тварини, спорт, мистецтво.



                                            БУДЬМО ЗНАЙОМІ




















Усе моє життя пов’язане з Хмельницьким. Тут я народився, закінчив середню школу № 17(нині Хмельницький ліцей № 17) в 1991 році, звідти потрапив до лав Збройних Сил України в 1992 році. Після демобілізації потрапив працювати до рідної школи на посаду педагога-організатора, паралельно здобуваючи вищу освіту. В шкільному житті бачив багато: був педагогом - організатором, учителем історії, класним керівником, заступником директора з навчально-виховної роботи. До кожної роботи намагався ставитись чесно та відповідально.
Робота учителя завжди приносила мені душевний спокій. Може це звучить дивно, а суспільне стереотипне мислення до сих пір націлює обивателя на те що «професія педагога не ремесло , а  покликання», що «учитель повинен не тліти, а горіти», «серце віддавати дітям» і тому подібне. Дозволю собі дещо не погодитись із даними стереотипами.
По-перше,нічого надзвичайного немає, якщо педагогічна професія є для людини ремеслом, а не покликанням. Адже освіта є тим товаром, який має бути якісним, а не «окурений» благими намірами. По-друге, «горіння» учителя зігріває тільки його самого та призводить до раннього професійного вигоряння. Учитель має бути прикладом не самопожертви, а високого професіоналізму, самоорганізації та високих моральних принципів. По-третє, серце учителя не треба «віддавати дітям», воно повинно належати учителю, але битися в унісон з дитячим. Спільна праця, спільні відчуття, спільні емоції, спільна діяльність і мета  – ось що насправді важливо в співпраці учителя та його вихованців. Це ті педагогічні переконання, яким я намагаюсь слідувати у своїй діяльності.
На уроках найбільша увага -  навчальному  матеріалу : сприяти максимальному  засвоєнню знань  саме на уроках, вміло направляти процес формування ключових компетентностей  . Формуючи в учнів вміння і бажання вчитись, багато уваги приділяю організації навчальної  праці, виховую інтерес до предмету, використовую дидактичний матеріал, різні види самостійних робіт. Учу дітей творити.
Керуючись принципами універсальності освіти, використовую міжпредметні зв’язки, розвиваючи творчі здібності дітей на основі взаємозв’язку правознавства  з українською мовою, історією, художньою культурою.

На моїх уроках учні вчаться спілкуватись, вислуховувати один одного, визначати головне і другорядне, об’єктивне і суб’єктивне, встановлювати причинно- наслідкові зв’язки, спів ставляти інформацію з різних джерел, користуватись науковою термінологією.




МОЄ СПРАВЖНЄ ПОРТФОЛІО





МОЄ ФЕЙКОВЕ ПОРТФОЛІО

Немає коментарів:

Дописати коментар